Jak & FAQ

NÁVOD JAK OBJEDNAT A ZAPLATIT

I. REGISTRACE

Pro objednání zboží NENÍ NUTNÁ REGISTRACE. Pokud se rozhodnete zaregistrovat, získáváte kompletní přehled nad vašimi nákupy. Veškeré údaje pro registraci jsou povinné. K přihlášení do systému a pozdějšímu uskutečnění objednávky budete potřebovat svůj LOGIN a HESLO, které si zvolíte přímo v registračním formuláři. Po registraci budete přidáni do naší databáze a váš login a heslo bude požadováno i pro další návštěvy a objednávání na www.minimon-kadilna.cz. Přihlašovací údaje vám budou zaslány na e-mail uvedený v registraci.

II. PŘIHLÁŠENÍ

K přihlášení je potřeba vyplnit LOGIN a HESLO, které jste zadali při registraci. Pokud jste vaše heslo zapomněli, použijte v přihlašovacím formuláři odkaz „zapomenuté heslo“. Systém vám na tento požadavek vygeneruje nové heslo a zašle jej na vaši e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci. Po zalogování si můžete kdykoliv změnit heslo ve vašem osobním nastavení.

III. NÁKUP ZBOŽÍ

Při nákupu zboží vyberete nejprve produkt, o který máte zájem. V detailním zobrazení (po kliknutí na obrázek zboží) zvolíte požadovanou velikost a kliknete na odkaz „KOUPIT“. U každého produktu jsou uvedeny přesné rozměry pro snadný výběr velikosti. Pokud není momentálně skladem k dispozici ani jeden kus zboží, nelze objednat. V případě, že potřebujete objednat více kusů zboží, zadejte požadovaný počet.

IV. NÁKUPNÍ KOŠÍK

Pokud jste již vložili zboží, najdete jej v pravém sloupci stránky („dokončit objednávku“). Tato přehledová stránka slouží pro odstranění jednoho nebo více kusů zboží a i pro pozdější potvrzení a odeslání objednávky.

V. ZPŮSOB PLATBY

Platbu za zboží, je možné provádět následujícími způsoby:

1. PŘEVODEM

Po vyplnění a odeslání objednávky uhraďte příslušnou částku na náš bankovní účet. Veškeré údaje potřebné pro provedení převodu budou v emailu, který obdržíte po odeslání objednávky. Nezapomeňte uvést variabilní symbol Vaší objednávky (je uveden např. na stránce sledování objednávek). Ihned po obdržení částky na náš účet Vám bude zboží odesláno.

2. HOTOVĚ

Tuto možnost lze zvolit pouze při osobním odběru na provozovně. Platbu za objednávku provedete při odběru zboží.

3. PAYPAL

PayPal je nejrozšířenější platební systém na Internetu. Po odeslání objednávky jste požádáni o přihlášení se do PayPal a odsouhlasení příslušné platby. Tato platba je vám stržena z účtu u PayPal a pokud zůstatek nedostačuje na platbu, tak je provedeno inkaso z platební karty, kterou máte u PayPal zaregistrovanou. Tím je zajištěno, že v podstatě zaplatíte platební kartou, ale její číslo nám nemusíte při platbě poskytovat.

4. DOBÍRKA

Platíte až při převzetí zboží od přepravní společnosti (DPD, Česká pošta). K ceně poštovného se přičítá poplatek.

5. GoPay

Platební brána.

 

VI. ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

1. Prostřednictím přepravní společnosti DPD „DOPORUČUJEME“
On-line sledování zásilky, doručení zásilky do druhého pracovního dne, automatické pojištění, oznámení o doručení prostřednictvím SMS nebo emailu, možnost změny instrukcí k doručení dle požadavků a přání příjemce.

2. Prostřednictvím České pošty

3. Osobní odběr
MINIMON KaDílna
Zábrdovická 10, 615 00, BRNO
Budova HLUBNA, 4. patro
Česká republika
minimon@minimon.cz

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY (FAQ)

KDY DOSTANU ZBOŽÍ?

Po odeslání objednávky zboží obdržíte automaticky potvrzovací e-mail s přehledem objednávky a informací o tom, že vaše objednávka byla přijata do systému. Od této chvíle děláme maximum, abychom zboží co nejdříve doručili na vaši adresu.

Obvyklá lhůta pro doručení zboží k vám se pohybuje v rozmezí 5 až 10 pracovních dnů od objednání. Tato doba zahrnuje i dobu (obvykle jeden pracovní den), kdy balík přepravuje PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST. Stav vaší objednávky můžete průběžně sledovat v části „HISTORIE OBJEDNÁVEK“.

VRÁCENÍ PENĚZ

Kupující má v souladu s §53 odst. 6 Obč. zák. č. 40/1964 Sb. ve znění pozdějších zákonů právo odstoupit od kupní smlouvy. Pokud dodané zboží a podmínky dodávky neodpovídají objednávce nebo požadavkům kupujícího, je kupující oprávněn nepoškozené, kompletní zboží včetně obalu a veškerého příslušenství spolu s doklady o nákupu zaslat zpět na vlastní náklady dodavateli ve lhůtě maximálně 14 dnů.

Zákazníkovi bude uhrazena plná kupní cena zboží a to převodem na účet ve lhůtě stanovené pro vrácení peněz. Vracíme plnou kupní cenu za zboží, nikoliv náklady na dopravné. Zboží prosíme neposílejte na dobírku, dobírkové zásilky nemohou být převzaty z důvodu překontrolování stavu zboží.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud zjistíte, že Vám daná velikost nevyhovuje a potřebujete ji vyměnit za jinou, je potřeba zboží na Vaše náklady odeslat zpět. Zároveň nás informujte, u jakého zboží požadujete výměnu a za jakou velikost. Uvádějte také číslo účtu, na které Vám vrátíme peníze, pokud požadovaná velikost nebude k dispozici.

Požadavky na vrácené zboží jsou u výměny stejné jako pro vrácení zboží. Tj. zboží nesmí být použité a musí být zasláno v originálním obalu s příslušnými doklady. Vyměněné zboží posíláme zákazníkovi ZDARMA.

REKLAMACE

Reklamace je závada, která vznikla na výrobku vlivem výrobní vady. Tedy pokud výrobek obsahuje nějakou výrobní vadu a tato vada se projeví při používání výrobku.

Vady, které vzniknou běžným opotřebením, nadměrným používáním, nebo používáním v rozporu s návodem k použití. Dále také mechanickým poškozením, které není způsobeno vadou materiálu. Jako reklamace se také nedá považovat závada, která vznikne nedodržením pokynů pro praní, nebo ošetřování výrobku.

Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku. Zboží k reklamaci by mělo být dobře zabaleno nejlépe v originálním obalu, aby nedošlo k poškození při dopravě.

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.

Opravené zboží Vám bude zasláno na naše náklady (balíkovou službou) nebo po telefonické dohodě je možné zboží osobně vyzvednout.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Garantujeme bezpečnost Vámi poskytnutých dat v rámci dodržování zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Námi spravované osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití.

Svou registrací v internetovém obchodu www.minimon-kadilna.cz souhlasíte se:

  • zpracováním Vašich osobních údajů k marketingovým účelům.
  • zasíláním obchodní nabídky na Vaši e-mailovou adresu
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Jak mohu zrušit již odeslanou objednávku?

Pokud po odeslání objednávky zjistíte, že jste se unáhlili a zboží nechcete, informujte nás prosím neprodleně na minimon@minimon.cz s informací, že objednávku rušíte. Nezapomeňte uvést vaše kontaktní údaje.

Potřebuji se zeptat na něco ohledně tohoto internetového obchodu. Koho mám oslovit?

Dotazy týkající se objednaného zboží, termínů jeho expedice, reklamací nebo výměny zboží, podněty týkající se technického fungování e-shopu a jeho případných nedostatků směřujte prosím na minimon@minimon.cz.

NÁVOD JAK OBJEDNAT A ZAPLATIT

I. REGISTRACE

Pro objednání zboží NENÍ NUTNÁ REGISTRACE. Pokud se rozhodnete zaregistrovat, získáváte kompletní přehled nad vašimi nákupy. Veškeré údaje pro registraci jsou povinné. K přihlášení do systému a pozdějšímu uskutečnění objednávky budete potřebovat svůj LOGIN a HESLO, které si zvolíte přímo v registračním formuláři. Po registraci budete přidáni do naší databáze a váš login a heslo bude požadováno i pro další návštěvy a objednávání na www.minimon-kadilna.cz. Přihlašovací údaje vám budou zaslány na e-mail uvedený v registraci.

II. PŘIHLÁŠENÍ

K přihlášení je potřeba vyplnit LOGIN a HESLO, které jste zadali při registraci. Pokud jste vaše heslo zapomněli, použijte v přihlašovacím formuláři odkaz „zapomenuté heslo“. Systém vám na tento požadavek vygeneruje nové heslo a zašle jej na vaši e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci. Po zalogování si můžete kdykoliv změnit heslo ve vašem osobním nastavení.

III. NÁKUP ZBOŽÍ

Při nákupu zboží vyberete nejprve produkt, o který máte zájem. V detailním zobrazení (po kliknutí na obrázek zboží) zvolíte požadovanou velikost a kliknete na odkaz „KOUPIT“. U každého produktu jsou uvedeny přesné rozměry pro snadný výběr velikosti. Pokud není momentálně skladem k dispozici ani jeden kus zboží, nelze objednat. V případě, že potřebujete objednat více kusů zboží, zadejte požadovaný počet.

IV. NÁKUPNÍ KOŠÍK

Pokud jste již vložili zboží, najdete jej v pravém sloupci stránky („dokončit objednávku“). Tato přehledová stránka slouží pro odstranění jednoho nebo více kusů zboží a i pro pozdější potvrzení a odeslání objednávky.

V. ZPŮSOB PLATBY

Platbu za zboží, je možné provádět následujícími způsoby:

1. PŘEVODEM

Po vyplnění a odeslání objednávky uhraďte příslušnou částku na náš bankovní účet. Veškeré údaje potřebné pro provedení převodu budou v emailu, který obdržíte po odeslání objednávky. Nezapomeňte uvést variabilní symbol Vaší objednávky (je uveden např. na stránce sledování objednávek). Ihned po obdržení částky na náš účet Vám bude zboží odesláno.

2. HOTOVĚ

Tuto možnost lze zvolit pouze při osobním odběru na provozovně. Platbu za objednávku provedete při odběru zboží.

3. PAYPAL

PayPal je nejrozšířenější platební systém na Internetu. Po odeslání objednávky jste požádáni o přihlášení se do PayPal a odsouhlasení příslušné platby. Tato platba je vám stržena z účtu u PayPal a pokud zůstatek nedostačuje na platbu, tak je provedeno inkaso z platební karty, kterou máte u PayPal zaregistrovanou. Tím je zajištěno, že v podstatě zaplatíte platební kartou, ale její číslo nám nemusíte při platbě poskytovat.

4. DOBÍRKA

Platíte až při převzetí zboží od přepravní společnosti (DPD, Česká pošta). K ceně poštovného se přičítá poplatek.

5. GoPay

Platební brána.

 

VI. ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

1. Prostřednictím přepravní společnosti DPD „DOPORUČUJEME“
On-line sledování zásilky, doručení zásilky do druhého pracovního dne, automatické pojištění, oznámení o doručení prostřednictvím SMS nebo emailu, možnost změny instrukcí k doručení dle požadavků a přání příjemce.

2. Prostřednictvím České pošty

3. Osobní odběr
MINIMON KaDílna
Zábrdovická 10, 615 00, BRNO
Budova HLUBNA, 4. patro
Česká republika
minimon@minimon.cz

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY (FAQ)

KDY DOSTANU ZBOŽÍ?

Po odeslání objednávky zboží obdržíte automaticky potvrzovací e-mail s přehledem objednávky a informací o tom, že vaše objednávka byla přijata do systému. Od této chvíle děláme maximum, abychom zboží co nejdříve doručili na vaši adresu.

Obvyklá lhůta pro doručení zboží k vám se pohybuje v rozmezí 5 až 10 pracovních dnů od objednání. Tato doba zahrnuje i dobu (obvykle jeden pracovní den), kdy balík přepravuje PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST. Stav vaší objednávky můžete průběžně sledovat v části „HISTORIE OBJEDNÁVEK“.

VRÁCENÍ PENĚZ

Kupující má v souladu s §53 odst. 6 Obč. zák. č. 40/1964 Sb. ve znění pozdějších zákonů právo odstoupit od kupní smlouvy. Pokud dodané zboží a podmínky dodávky neodpovídají objednávce nebo požadavkům kupujícího, je kupující oprávněn nepoškozené, kompletní zboží včetně obalu a veškerého příslušenství spolu s doklady o nákupu zaslat zpět na vlastní náklady dodavateli ve lhůtě maximálně 14 dnů.

Zákazníkovi bude uhrazena plná kupní cena zboží a to převodem na účet ve lhůtě stanovené pro vrácení peněz. Vracíme plnou kupní cenu za zboží, nikoliv náklady na dopravné. Zboží prosíme neposílejte na dobírku, dobírkové zásilky nemohou být převzaty z důvodu překontrolování stavu zboží.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud zjistíte, že Vám daná velikost nevyhovuje a potřebujete ji vyměnit za jinou, je potřeba zboží na Vaše náklady odeslat zpět. Zároveň nás informujte, u jakého zboží požadujete výměnu a za jakou velikost. Uvádějte také číslo účtu, na které Vám vrátíme peníze, pokud požadovaná velikost nebude k dispozici.

Požadavky na vrácené zboží jsou u výměny stejné jako pro vrácení zboží. Tj. zboží nesmí být použité a musí být zasláno v originálním obalu s příslušnými doklady. Vyměněné zboží posíláme zákazníkovi ZDARMA.

REKLAMACE

Reklamace je závada, která vznikla na výrobku vlivem výrobní vady. Tedy pokud výrobek obsahuje nějakou výrobní vadu a tato vada se projeví při používání výrobku.

Vady, které vzniknou běžným opotřebením, nadměrným používáním, nebo používáním v rozporu s návodem k použití. Dále také mechanickým poškozením, které není způsobeno vadou materiálu. Jako reklamace se také nedá považovat závada, která vznikne nedodržením pokynů pro praní, nebo ošetřování výrobku.

Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku. Zboží k reklamaci by mělo být dobře zabaleno nejlépe v originálním obalu, aby nedošlo k poškození při dopravě.

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.

Opravené zboží Vám bude zasláno na naše náklady (balíkovou službou) nebo po telefonické dohodě je možné zboží osobně vyzvednout.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Garantujeme bezpečnost Vámi poskytnutých dat v rámci dodržování zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Námi spravované osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití.

Svou registrací v internetovém obchodu www.minimon-kadilna.cz souhlasíte se:

  • zpracováním Vašich osobních údajů k marketingovým účelům.
  • zasíláním obchodní nabídky na Vaši e-mailovou adresu
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Jak mohu zrušit již odeslanou objednávku?

Pokud po odeslání objednávky zjistíte, že jste se unáhlili a zboží nechcete, informujte nás prosím neprodleně na minimon@minimon.cz s informací, že objednávku rušíte. Nezapomeňte uvést vaše kontaktní údaje.

Potřebuji se zeptat na něco ohledně tohoto internetového obchodu. Koho mám oslovit?

Dotazy týkající se objednaného zboží, termínů jeho expedice, reklamací nebo výměny zboží, podněty týkající se technického fungování e-shopu a jeho případných nedostatků směřujte prosím na minimon@minimon.cz.